close



心裡覺得難過的時候,重複聽這首歌,
直到,淚水悄悄從眼角流出。

心情,跟空氣裡的溫度一樣,冰冷好多天了。

嘿,我還在這兒,理我一下好嗎?


Camilla_Broken
{###_sevenchung/10/1116579048.mp3_###}

Waking again, don't know why its far too still tonight round my bed shadows fall,
Thinking of you, where you are and how it got this far wondering when you might call,
Tired and so alone, I ignore the TV drone, every heart beat turns toward the telephone.

You are in my mind, in my dreams, I'm cursed or so it seems don't know where to take flight,
Always the same old doubt, and it turns me inside out, it's so hard to walk away try as I might.

Because Im broken inside pieces of me, intense and obscene,
Forced not to show the things that I know all of the flaws I keep unseen,
I turn to you what else can I do, hoping to find a way to see through,
a break in sky to get through the night discover the peace I wish I knew.

Painting in shades of grey, sifting through the disarray,
can I find enough of me to make you stay?

Because Im broken inside pieces of me, intense and obscene,
Forced not to show the things that I know all of the flaws I keep unseen.
I turn to you, what else can I do, hoping to find a way to see through,
a break in sky to get through the night discover the peace I wish I knew.

But you, you turn the tide wash over me, come set me free,
I won't question why or try to disguise all of the things you mean to me,
I'll trust in you, what else can I do, I can't deny something so true,
Look at me now, wondering how, I'll keep the peace I found with you.


再次醒來,不知為何還是這麼遙遠,今晚影子繞著我的床邊墬落,
想著你,想著你現在在哪裡,想著我們怎麼會如此遙遠,想著你何時會打來,
好累好孤單,我無視電視上演,低沈單調的聲音讓我的每個心跳都專注著電話。

你縈遶在我的腦海,在夢中,我像是被詛咒了,不知從何逃離,
老是相同的懷疑,它讓我痛不欲生,就是走不開去試著做些我能做的。

因為我的心碎成片片,劇烈的、可憎的迫使自己別現出那些我不想讓人看見的脆弱,
我轉向你,還有什麼是我能做的呢?
我希望找到能在天空看見一線曙光的方法,以跨越黑夜,找到平靜,我真希望我知道怎麼做。

暗影中的漆雜亂地撒落,是否我能找到足夠的理由讓你留下?

因為我的心碎成片片,劇烈的、可憎的迫使自己別現出那些我不想讓人看見的脆弱,
我轉向你,還有什麼是我能做的呢?
我希望找到能在天空看見一線曙光的方法,以跨越黑夜,找到平靜,我真希望我知道怎麼做。

但是你,你用潮水將我淹沒,讓我自由吧,
我不會問為什麼,也不會試著掩飾你對我有多重要,
我會信任你,不然我還能怎麼辦呢?我無法否定如此真實的事情。
看著我自己,我懷疑,我該怎麼擁有從你身上找到的寧靜?



arrow
arrow
    全站熱搜

    sevenchung 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()